Electrica si electronica

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos

Electrica si electronica

Mesaj Scris de Balamuc la data de 14.11.11 1:57

INCARCARE BAT-RELEU-ALTERNATOR-ELECTROMOTOR-FRAI-PINIONUL fraiului
Bat. Litium - Ion
pusa cit mai jos
conectori rapizi
Sa se poata incarca fara sa se demonteze nimic.
data logar propiu la incarcari
avertizor cind trebuie incarcata al bateria.
Indicator poate cu leduri care sa arate cum merge, bateria , releul de incarcare si alternatorul.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Teroarea AL Very Happy varianta 1 se poate pune un AL de curse dar nu mai merge nici un bec !!
Inbunatateste :
puterea.
acceleratia.
manevrabilitatea.
reduce tendinta de de a topai roata spate cind se schimba in jos. daca exista antihoping il ajuta !!! cu cit pilotul este mai usor !
nu mai este nevoie sa te gindesti la usurarea vibrochenului care este scumpa !!!
Varianta 2 montat un conputer care sa taie AL la linia dreapta si se injumatatesc avantajejele de mai sus dar !! tot face o treaba buna !!!
Varianta 3 scos detot !!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Fara alternator , releu , electromotor, frai si pinionul fraiului.
Doar bateria Li-Ion care sa tina 30 min si se incarca in 10-15 min.
sau se schimba cu alta bat. incarcata.
=======================
controlul startului
Ar fi bun un mic conputer care sa nu te mai lase sa te ridici pe o roata la start
=============
SENZORI si PARAMETRI
Nivel apa # 1 sa se stie ca lipseste putina apa dar poate sa functioneze agregatul.
Nivel apa # 2 montat in partea de jos a instalatiei sa nu se uite ca nu este apa.
Nivel apa din ...5 in 5 mm sa se stie exact cita apa este si atunci dispar ceilanti 2.
Nr" de ture totale si detaliate pe intervala de ruratie. in corelare cu viteza
Nr" de ore de functionare. in corelare cu viteza.
Benzina rezerva.
Benzina litri.
Greutate motoreta.
Debit apa la toate turatiile.
Senz. de axa cu came.
Senz de scintee (cititorul).
Senz cititpr cursa AM de ghidon.
Temp. exterioara.
------- apa.
--------ulei.
------- pista
Pres. lichid frina.
------ cau. fata.
------- ----- spate.
Turatie motor.
viteza roata fata.
-------- ------- spate.
Directie vint.
viteza vint.
viscozitate ulei motor.
Masa - inertie in miscare roata fata
-------------------------------------------- spate
-------------------------------------------- lant.
-------------------------------------------- foaie
-------------------------------------------- vibrochen.
-------------------------------------------- axe came
Gkf roata fata.
---------------spate.
-------------- vibrochen.
------------- axe came.
Pozitia clapetei de Acc.
temp discului de frina
Lap timer.
temp. Ev pe fiecare cilindru.
Temp. Ad pe fiecare cilindru
Temp. benzina in rampa
indicator treapta.
cursa Am fata.
-------------- spate.
temp. cauciuc.
Boloboc.
inclonometru pa axa longitudinala.
------------------------------ transversala.
Microfon.
Altitudinea.
Temp. in evacuare.
depresiunea in evacuare
Pres. in rampa de benzina.
quic sifter.
==================
DATA LOGGER
Ce este data loggaru ? ...este o memorie , similara cu cutiea neagra de la avioane.
Informatiile stocate de data loggar te ajuta sa intelegi ce sa intinplat cu agregatul intr-un interval de timp in corelare cu datele furnizate de senzori.
Data loggarul poate sa stocheze informati de la unu sau mai multi senzori
avatar
Balamuc
Mentor-Gume Guru
Mentor-Gume Guru

Mesaje : 300
Data de inscriere : 11/07/2010
Varsta : 51
Localizare : Sisesti Summer Club

http://www.motomecanica.forumz.ro

Sus In jos

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus


 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum