ULEI + METABOND

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos

ULEI + METABOND

Mesaj Scris de Balamuc la data de 31.12.10 20:06

Montat in baie o rezistenta care sa incalzeasca uleiul la ...40-60-80 grade.
greutatea rezistentei este in functie de putere , pt. curse nu este nevoie de o putere mare ca trebuie doar sa mentina temp. pe timpul nopti.
pt strada poate sa aiba mai mult probabil 200-300 W.
sursa de curent 220 V si transformat la 12 V
Un computer care sa menegerieze temperatura.
----------------------------------------------------------------------------------------------
Un data loogar permanent pe motoreta sa contorizeze :
Ceas
GPS
turatia.
nivelul uleiului.
presiunea uleiului.
Tenm. apei
temp. uleiului
temperatura. exterioara
intervalele de timp in catre functioneaza rezistenta.
----------------------------------------------------------------------
1. Daca trebuie unblat la supapa de refulere sa fie reglata pt. presiune mai mare.
2. Daca uleiul este ales corect pt. nivelul de uzura al motorului.
3. Te avertizeaza imediat daca apare o defectiune sau mai bine zis un inceput de defectiune.
4. Te anunta cind sa schombi uleiul. Adica daca sa uzat.
5. Te anunta ca nivelul este scazut.
6. Sa poti pune un ulei mai subtire (racing) care ii trebuie presiune mai mare si din cauza ca este subtire si din cauza jucurilor din motor.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Este diferenta de presiune intre bloc si CH ? da , dar cit ? si de ce ? si cit trebuie sa fie ?
La R6 06 de ex este o gaura tehnologica care ested astupata cu surub cu filet de 6 care poate fi facut de 8 sau 10.
-----------------------------------------------
filtru ulei sport
Metabond neaparat !!!
-----------------------------------------------------------------------
TRANSFERATOR
Transferatorul este piesa care transfera temperatura apei care este mai mare in primele minute de la pornirea motorului catre ulei care se incalzeste mai greu ca apa.
Transferatorul ajuta in felul asta motorul sa porneasca mai repede la drum dar la curse nu pleaca nimeni daca nu este cald motorul
asa ca nu mai este necesar TR.
este adevarat ca atunci cind este prea cald uleiul face treaba invers si anume apa raceste uleiu ... da !!
de aia nu se poate scoate TR. decit daca se monteaza sonda de tem. ulei !!! si un radiator de ulei sau se monteaza o "mamaliga"
"mamaliga" este practic un radiator care raceste uleiul.
Problema este sa nu se raceasca sau sa se incalzesasca uleiul prea mult !!!
exista o zona unde uleiul si apa au transfer de temperatura si anume in Chulasa nu stiu daca este deajuns ...
cumva temp uleiului trebuie sa fie tinuta in limitele dorite !!!
avatar
Balamuc
Mentor-Gume Guru
Mentor-Gume Guru

Mesaje : 300
Data de inscriere : 11/07/2010
Varsta : 51
Localizare : Sisesti Summer Club

http://www.motomecanica.forumz.ro

Sus In jos

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus


 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum