EXORCIZARE # 1 STRADA

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos

EXORCIZARE # 1 STRADA

Mesaj Scris de Balamuc la data de 02.01.11 0:17

Cauciuc fata moale - spate poate sa fie mai tare dar ! fara curbe gen curse !!!
Frine, curatat pistonase
Roti + discuri centrate Sirius + echilibrat cauciucuri
Rulmenti - unsi cu metabond (jug + reglaj + sim.) - fata - spate - foaie. +
== distantieri dintre rulmenti daca sint turtiti !! facuti alti + posibil sa si lipsesca
Protecti la capace din carbon - fibra sau polietilena + asigurate sa nu se piarda.
Protecti la carene dar scurte !!! numai din polietilena !!
ACC un singur cablu + uns.
Filtru aer sport ne uns - scos oring !! + carcasa si air inteic curatate si unse + uns oringuri din casa aerului
Bujii + garnituri noi.
Chulasa - compresie. corectat supape - scaune - joc pastile - planat - tarie , lungime arcuri
Distributie
Carburatie + balans + verificat presiunea ( ceas) in rampa de benzina + ceata  injectoarelor
Electrica - verificat releu si alternator daca incarca si daca sint originale + baterie (cit de buna este ) ?
Spray contact ...tot ce inseamna conector.
Vasilina contact pt. curent mare : alternator, electromotor, releu incarcare, releu pornire, conector releu pornire +
== siguranta generala, baterie si mimus general
Ulei + filtru,
Metabond
Toba sport si pt. performanta dar mai ales sa te auda in trafic !!!!!
Apa verificat bec - nivel,- pompa daca curge - debitul masurat cu debit metru.
Radiator aparatoare noroi pe mijloc
Ventilator uns si ver. sa porneasca.
Amortizor fata + spate servisat
Lant - pinion - foaie ver. de "burta"+ curatat - uns + reglat corect !!!!
Ambreaj.cablu uns + coaxialitate - joc - uzura discuri - reglaj maneta.
Cutie.... daca sare din viteza.
Verificat ulei nivel, presiune si bec.
Comenzile ghidoane, pedale reglate ergonomic, tije montate corect + schimbatorul la 90*
Tiranti pt. reglat inaltimea motoretei.
Strinbaturi juguri, cadru, bascula.
Zgomote motor.
Claxon - lumini becuri apa, ulei, neutral, faza lunga semnale, pozitie, claxon luminos.
suruburi lpsa - montaje incorecte - inprovizati etc. cele mai frcvente : Amortizorul de ghidon, jugul inferior, etriere, axe roti.
Scurgeri cele mai frecvente: capac CH. saibe distantiere din plastic sau cauciuc (calareti) de 0.25 mm pt. fiecare 2 ani sa apese pe garniturile de cauciuc care se micsoreaza
Cadru lovituri si indoituri

avatar
Balamuc
Mentor-Gume Guru
Mentor-Gume Guru

Mesaje : 300
Data de inscriere : 11/07/2010
Varsta : 51
Localizare : Sisesti Summer Club

http://www.motomecanica.forumz.ro

Sus In jos

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus


 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum