APA management

In jos

APA management

Mesaj Scris de Balamuc la data de 02.01.11 1:44

Un senzor de presiune + un conputer care dupa un algoritm in functie de cum SCADE presiunea  incet sau  brusc sa inceapa o secventa care sa opreasca motorul.
+ un bec la bord de avertizare.


Daca CRESTE presiunea anormal = cind nu trebuie adica cind este apa este rece,
inveamna ca motorul scapa compresie = nu e bine Very Happy


Daca NU creste presiunea normal o data cu pornirea motorului
adica daca nu se modifica presiunea in primul rind o data cu tinpul si alti parametri inseamna ca motorul nu are apa.
In cazul asta treaba trebuie sa o faca din start senzorul de nivel apa # 2 de la baza nivelului apai, daca este stricat atunci sa se ia dupa ceilanti parametri.

Logat la:
temp. apa.
Temp exterioara
tinpul de cind a fost pornit motorul.
Nivel apa
-----------------------------------------------------------------
Se cistiga putin din scoaterea pompei actionate de motor.
In loc se monteaza una electrica care cu un mic conputer cu un algoritm.

Tuning
Bord LCD (dute la "bord LCD").
Bord leduri (dute la "bord leduri" ).
Termostatul scos (neaparat) !!!! sa nu se strice exact in cursa si daca apa sta fece exact reaba de termostat.
Ventilatorul scos daca se constata ca se poate (data loggar).
Radiator marit sa porneasca si ventilatorul si pompa cit mai putin.
Curatat ( exterior )  perfect.
Lichid racire special.
Curatat (interior) traseu apa cu soluti speciale.


Algoritm:
Sa se opreasca pe liniile drepte (GPS).
--------------peste un nr de ture ....de ex. 6.000 (senzor turatie).
--------------cund moto este treapta (inclinometru).
Sa porneasca indiferent de algoritm daca temperatura creste (sonda tenp.).
Sa raceassca anticipat apa putin sub cit trebuie inainte de liinile drepte
Sa mearga cu turatie variabila in functie de cit trebuie sa raceasca .
------sa pompeze mai mult in turele de formare, incalzire si iesire.
avatar
Balamuc
Mentor-Gume Guru
Mentor-Gume Guru

Mesaje : 304
Data de inscriere : 11/07/2010
Varsta : 51
Localizare : Sisesti Summer Club

http://www.motomecanica.forumz.ro

Sus In jos

Re: APA management

Mesaj Scris de Balamuc la data de 30.12.17 1:21

STRADA Eficienta maxima  in mijlocul ierni si in mijlocul veri
Pt. masini cu responsabilitate sau speciale
Micsoreaza timpul eficient de incalzire al motorului si automat al habitaclului
Mareste enorm .. cu 30% eficienta raciri motorului
Masina nu ramine in drum din auza blocari termostatului nici o data !!
Instalatia poate sa mai aiba inca un traseu fara termostat doar cu clapeta de siguranta pt. in cazul cind 1 la un milion se strica 2 termostate in acelas timp de pe acelas traseu ....
Comanda clapetei de siguranta comandata electric si manual
Ygrec cu 2 termostate pe invers pt. traseu mic trece prin el 30% apa  principal.
Ygrec pt. traseu mare 70 din cantitatea de apa care trece prin radiator
termostate electrice controlate ce computer care alege algoritmul in functie de temp. de afara.
Sistemul elimina constructia instalatiilor in functie de zona in care merg (radiator marit pt. zonele foarte calduroase sau invers pt zonele friguroase) (termostate vara-iarna etc.)
PS masina poate sa fie si cu motor clasic si electric instalatia este identica !! difera doar algoritmi.
avatar
Balamuc
Mentor-Gume Guru
Mentor-Gume Guru

Mesaje : 304
Data de inscriere : 11/07/2010
Varsta : 51
Localizare : Sisesti Summer Club

http://www.motomecanica.forumz.ro

Sus In jos

Sus


 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum